دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

چه سئوالاتی در جلسات آشنایی دختر و پسر جهت خواستگاری و ازدواج باید مطرح شود:

من بیشتر دوست دارم به جای ماهی به شما ماهیگیری را یاد بدهم. یعنی نحوه سئوال ساختن را می گویم، سئوال را خودتان طرح کنید .
نکاتی وجود دارد که در طرح سئوالات جلسات خواستگاری ، شناسایی دختران و پسران در رابطه هایشان یا ....، کمک می کند که فرد شناخت عقلانی ( نه احساسی) نسبت به طرفش کسب کند باید دارای شرایطی باشد که بعضی از آنها به قرار ذیل است:



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

واحد های شمارش

باب واحد شمارش خانه و مغازه
بار واحد شمارش کالای بسته بندی شده
برگ واحد شمارش کاغذ بدون جلد
بند واحد شمارش دسته‌ی کاغذ
تخته واحد شمارش قالی – پتو – فرش
واحد شمارش پارچه توپ
تیر واحد شمارش فشنگ
ثوب واحد شمارش لباس دوخته
جام واحد شمارش شیشه و آینه



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin




تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:تصاویر عجیب و فوق العاده,
ارسال توسط nazanin

ریشه کلمه چـــــــــس فــــــــــیل از کجا آمده است؟

شاید برای شما هم جالب باشه که بدونین چرا ما ایرانیها، به پاپ کرن میگیم چس فیل؟!چون این خوراکی خوشمزه نه به فیل ربط داره نه به …!!
اولین مدل پاپ کرن که وارد ایران شد، مربوط به یک شرکت انگلیسی بود به اسم چسترفیلد (Chesterfield)و چون ما ایرانیها لهجه داریم در حد تیم ملی، این رو ساده سازی کردیم و گفتیم چس فیل!شناختن محصولات مختلف به اسم اولین برند، توی ایران خیلی عادیه. مثل: آدامس، تافت، تاید، ریکا، وایتکس، ماتیک، کلینکس، وحالا شما میتونین با خیال راحت این خوراکی رو بخورین و نگران چیزی نباشین هرچی هم دوست دارین صداش کنین:
پاپ کرن، چس فیل، چسترفیلد، ذرت بو داده، گل بلال، یا هر چیز دیگه




تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های طنز و جالب,
ارسال توسط nazanin

ممكن است شما نیز در گروه های مختلف سایت یاهو عضو شده باشید. این گروه ها روزانه ایمیل های بسیاری را از طرف اعضای خود برای شما میفرستند. ممكن است از نامنظم بودن این ایمیل ها و پر كردن Inbox میل شما گله مند باشید. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی كنیم كه با استفاده از آن میتوانید ایمیل های دریافتی خود را طوری تنظیم كنید كه همگی به یك بخش خاص بروند و كاملأ منظم شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های جالب,
ارسال توسط nazanin

دوستان عزيز: نوروز يادگار نياكان ماست نگذاريم سودجويان سفره هاي شاد ما را به يك تراژدي غمناك تبديل نمايند . فقط  2 دقيقه اين متن را بخوانيد و اگر فرهنگ ايراني را دوست داريد آنرا براي دوستانتان ارسال نماييد



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

معادله ۱

انسان = خواب + خوراک + کار+ تفريح

الاغ = خواب + خوراک


پس


انسان = الاغ + کار + تفريح


وبنابرين


تفريح – انسان = الاغ + کار


بعبارت ديگر


انساني که تفريح ندارد = الاغي که فقط کار مي کند




ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

سوال :

سلام

دختری هستم21 ساله تا حالا چندتا پیشنهاد از طرف پسرا داشتم ولی می ترسم بهشون جواب مثبت بدم در واقع نمیدونم نیت اصلی اونا چیه و موقعی هم که باهاشون صحبت میکنم نمیدونم چه طور مطرح کنم قصدشون چیه!

جواب:

سلام

هنگامی که پسر پیشنهاد اشنایی می ده نمی شه فهمید که نیتش چیه چون ممکنه قصدش ازدواج نباشه اما بگه قصدش ازدواجه و در این زمینه هم کلی حرفهای قشنگ بزنه که اعتماد دختر رو جلب کنه اما همه اش برای فریب دختر باشه که عاشقش بشه و وقتی که دختر رو عاشق خودش کرد اونوقت برای خواستگاری هی امروز و فردا کنه تا دختر رابطه رو قطع نکنه یا اگه ببینه دختر خیلی عاشقشه حقیقت بگه که من برای دوستی حاضرم اما ازدواج نه و دختر هم بخاطر عشقش به او موافقت کنه تا بلکه بتونه به خیال خودش راضیش کنه که باهاش ازدواج کنه که زهی خیال باطل چون پسری که طالب دختر نیست اگه بفهمه که دختر طالبشه عقب نشینی می کنه



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های جالب,رازهای موفقیت,
ارسال توسط nazanin

شاید بتوانیم از عشق به عنوان قدیمی‌ترین مفهوم بشری یاد کنیم و حتی ممکن است گاهی در حیوانات نیز رفتارهایی ببینیم که بشود آنها را عشق تلقی کرد

عشق از آن واژه‌هایی است که ابهامات زیادی دارد و تعاریف بسیاری از آن کرده‌اند. یکی از مباحثی که با عشق مطرح می‌شود، بحث دوست داشتن است و برخی این دو را یکی می‌دانند، ولی به نظر می‌رسد که عشق چیزی فراتر و بیشتر از دوست داشتن باشد، چرا که ما خیلی‌ها را دوست داریم اما عاشق آنها نیستیم و خیلی‌ها هم هستند که نسبت به آنها کشش داریم ولی لزوما آنها را دوست نداریم و وقتی نیستند برای ما مهم نیست. به همین دلایل می‌توانیم بگوییم بین دوست داشتن و عشق تفاوت وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
آقایـون خـانم ها را دوست دارند. قیافه، بو، طرز راه رفتن و صـحبـت کردن تـنـها چـنـد نـمـونـه از دلایـلی هسـتـــند که آقایون فــکر میـکنند خانم ها موجوداتی آسمانی هستند. در حـالیکه زنـدگی بدون وجود اونها غیر ممکنه اما مطمئنا باهاشون هم نمی تونیم زندگی کنیم.
....
عـلــت این که چرا نمی تونیم باهاشون زندگی کنیم تا حدود بسیار زیادی به این مطلب بر میگرده کــه اونها کامل و بی عـیـب نیـــستند. من از روی تحلیل های بسیار زیاد 10 نمـونــه از کارهای خانم ها رو کشف کردم که آقایون رو واقـعا کفری می کـنـــه و باعث میشه که مردها به سر حد جنون برسند


http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin