دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

یك پیشنهاد خوب برای آقایان و پسران ایرانی داریم: شمایی كه مدتها بدنبال یك هدیه عالی در عین حال با قیمت مناسب و معقول میگردید. آقایانی كه از طرح ها و مدلهای تكراری برای هدیه دادن خسته شده اند و یا آنهایی كه هیچ گزینه ای در ذهن خود برای هدیه دادن و قدردانی و گرامی داشتن همسر و عشق خود ندارند. میتوانید با سفارش دادن و سپس دریافت این ساعت شكیل و جذاب و زیبا ، عشقتان را شگفت زده كنید و لحظاتی شاد و صمیمی را برای خود و عشقتان رقم بزنید

قیمت : 45600تومان
قیمت : 38000
تومان


خرید پستی           خرید پستی

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

تصاویر زیبا از مدلینگ مرد ایرانی

 

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

مقابله با پیری و عوارض آن

نوشیدنی فوق العاده برای تقویت سیستم دفاعی بدن

مصرف منظم چای جینسینگ، خطر بروز سرطان را كاهش می دهد.

چای جینسینگ، انرژی زاست و در طول روز فرد را سرحال نگه می دارد

 بدون زحمت و دردسر و استفاده از داروهای مضر روابط جنسی خود بهبود ببخشید

این فرصت بی‌نظیر را ازدست ندهید

 این گیاه، به طور طبیعی اشتها را كاهش می دهد و در نتیجه باعث كاهش وزن می شود.

محصول پرطرفدار كره و ژاپن برای اولین بار در ایران

یك بسته شامل 20 تی بگ می باشد 

قیمت : 27000تومان
قیمت : 22500
تومان

خرید پستی           خرید پستی


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

تصاویری که در ادامه  می بینید یک عمارت لوکس 1300 مترمربعی است که در سائو پائولو برزیل واقع شده. این عمارت شامل دو بلوک مجزاست که یکی از آنها برای فضای زندگی به متراژ 900 مربع در نظر گرفته شده که دارای اتاقهای جادار برای زندگی، اتاقهای خواب، اتاق ناهار خوری، آشپزخانه، اتاق فرزندان، پذیرایی برای مهمانان، یک سالن ورزشی، یک سینمای خانگی، دفتر کار، شومینه و آسانسور هستند. فضای دوم هم ویژه تفریح و سرگرمی ساخته شده که شامل مجموعه ای از امکانات رفاهی از جمله استخر و زمین فوتبال است.





ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

جينسينگ كه از تيره عشقه است و ريشه آن مصرف دارويي دارد، گياهي بسيار مغذي است. قرن هاست كه از اين گياه به عنوان ماده انرژي زا، تقويت كننده و درمان كننده ناراحتي هاي متعدد استفاده مي شود. محققان معتقدند، اين گياه به مغز كمك مي كند تا آندروفين بيشتري توليد كند. آندروفين بين هورمون هايي كه از غده فوق كليوي ترشح مي شود، تعادل ايجاد مي كند. اگرچه جينسينگ در قسمت هايي از آمريكا نيز كشت مي شود اما در اصل بومي آسياست و به علت خاصيت دارويي كه دارد، بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد.

قيمت : 27000تومان
قيمت : 22500
تومان

خريد پستي           خريد پستي



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

نه خانه، نه آشپزخانه، نه اداره و نه باشگاه و مهمانی‌های دوستانه... آنها روزشان را با رفتن به آسمان و دریا و باغ‌وحش شروع می‌کنند. زنانی که به جای زندگی کارمندی یا خانه‌داری مشاغل نامتعارفی را انتخاب کرده‌اند و لقب "اولین زن" حرفه خود را دارند. یکی هر صبح از خانه به آسمان می‌رود، دیگری به اعماق دریا و آن یکی به جاده‌های خلوت لب مرز.


عجیب‌ترین شغل زن ایرانی


مجله مهر:
م‍ژگان روستایی شاید عجیب‌ترین شغل ایران را برای یك زن داشته باشد: پرورش كروكودیل در مزرعه شخصی! او كه اولین محموله كروكودیل ایران را وارد كرده كارش را از سال 89 رسما كلید زده و حالا هر روز صبحش را با 35 كروكودیل بزرگ و كوچك شروع می‌كند.

خودش می‌گوید: "کروکودیل‌ها در عین خشونت، بسیار آرام، صبور، دوست‌داشتنی و بسیار عاقل هستند. وقتی با آنها کار و کنارشان زندگی می‌کنید متوجه می‌شوید که چقدر آنها برعکس مغز کوچک‌شان عاقل و باهوش هستند. کروکودیل‌ها تا زمانی که مورد آزار قرار نگیرند و کسی پا به قلمروشان نگذارد هیچ آزاری ندارند. زمانی که سیر هستند هیچ چیزی نمی‌خورند ولی اگر در این شرایط هم مورد آزار قرار گیرند به شخص آزاردهنده فقط حمله می‌کنند و ممکن است شخص دچار قطع عضو شود ولی او را نمی‌خورند."



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

(آموزش 504 كلمه ضروري انگليسي)

فقط با چند دقيقه در روز لغات را به حافظه دائم خود بسپاريد

 و آن ها را هرگز از ياد نبريد

واژه هاي جديد در حافظه موقت ما قرار مي گيرند و

 در صورت عدم بازيابي و تكرار كم كم فراموش مي شوند

         

قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000  تومان



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
 لیلی رشیدی - نیما بانکی


سوای این که دختر احترام‌السادات برومند و داود رشیدی است و از بچگی در محافل هنری بزرگ شده، بازیگر خوبی هم هست. بیشتر ما او را با "مادرخانمی زی‌زی‌گولو" می‌شناسیم. اما بعضی‌ها شاید بولتن جشنواره فیلم کودک را به یاد بیاورند که عکس‌های کودکی او را در کنار لیلا حاتمی به چاپ رسانده بود. این دو لیلی و لیلای محبوب، از کودکی همبازی بوده‌اند؛ هرچند بعدها، لیلی یک چهره تلویزیونی شد اما لیلا یک ستاره سینما. لیلی رشیدی همسر پیشین نیما بانکی است که به اندازه رشیدی مشهور نیست اما در عکاسی استعداد داشت و رفته‌رفته در کارش به موفقیت دست پیدا کرد تا این‌که امروزه به چهره‌ای مطرح در عالم تبلیغات تبدیل شده است. نیما بانکی را اگر از "پراید تهران یازده" به یاد نداشته باشید، در آگهی‌های سامسونگ با لباس برزیل، یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال‌سی‌دی بیرون گذاشته، دیده‌اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می‌کند



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

(آموزش 504 كلمه ضروری انگلیسی)

+

كتاب

فقط با چند دقیقه در روز لغات را به حافظه دائم خود بسپارید

كلمات كاملا ضروری زبان انگلیسی را یاد بگیرید

زبان انگلیسی در سطوح متوسط یا بالاتر

آشنای با كاربرد هر لغت در سه جمله مثال

2 CD

         

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000  تومان



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

کره جنوبی از لحاظ میزان جراحی زیبایی در جهان مقام اول را دارا می‌باشد ،خانمها در این کشور سعی در تغییر ظاهر خود به شکل خانمهای اروپای دارند ،تغییر چشمها از حالت بادامی‌ و تغییر صورت یکی‌ از خواسته‌های عمومی‌ در این کشور می‌باشد

این امر و رسیدن به تصویر ایده‌آل زیبایی آنچنان همه گیر شده که اکثر این خانمها در آخر کار یک شکل میشوند،بطور مثال شرکت کنندگان یک مسابقه زیبایی که همگی‌ جراحی زیبایی انجام داده‌اند به نظر می‌رسد که همگی‌ باهم خواهرند!
 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin